الأحد، 2 أكتوبر 2011

انت الكل فى واحد



انت الكل فى واحد
وبقولها بعلو الصوتْ
انت الكل فى واحد
من غيرك انا راح اموتْ

بحس معاك إن أنا طفلة
وبحضن أبوها متأنسة
وبخوفه عليها من اللمسة
ما انت الكل فى واحد

وبحس كمان إنك أخويا
وعليا عيونك حرسانى
بتشوف فين أنا رايحة وجاية
بتشوف فين خطوتي ومكاني
ما انت الكل فى واحد
 
انت الام بنبع حنانها
مش كدة بس كمان وأمانها
وبحضنها ودفاه أنا ساكنة
ما أنت الكل فى واحد

انت الحب اللى بيروينى
ويخضر زرعى وفدادينى
وبعطفك ديما تهدينى
ومعاك مشوارى ..أنا رسمة

يا ابويا واخويا ويا أمى
أنت الكل فى واحد 
 
من بوح قلمى
حنان محمود

هناك 7 تعليقات:

  1. حلوة اووووووووووووووى تمام كدا

    ردحذف
  2. انت احلى يا رشاااااااااااا
    نورتى المدونة حببتى

    ردحذف
  3. أنتي الواحد وأنتي الكل
    أنتي كلامك زي الفل
    أنتي الكل في واحد

    أنتي الأجمل أنتي الأروع
    قلمك دايما هو المبدع
    أنتي الكل في واحد

    :)

    ردحذف
  4. دا تفوق واضح عليا
    طيب الحمد لله اننا بنأثر
    شكرا على كلامك الجميل

    ردحذف
  5. امتى هنشوف مدونة لك ( m )

    ردحذف
  6. ههههههههه
    بصراحة كلامك وأحاسيسك ملهمة تخلي أي حد يتكلم
    يستوحي الشعر من غير مايكون شاعر
    ربنا يوفقك يارب وإلى الأمام دائما

    ردحذف
  7. الف شكر على مرورك ( غير معروف )
    كنت اتمنى تعرف نفس ولو بحرف
    دام مرورك

    ردحذف