السبت، 30 مارس 2013

قرب تعال ضمنى



نفسي أترمي فى حضنك

   نفسي أحس بالأمان

نفسي في ضمة كبيرة خالص

   ضمة تنسينى اللي كان

قرب تعال ضمني

ضمة حبيب أشتقت له

ضمة حنان دفاها

يوم احتاجت له


قرب كمان قرب أوى

لسه اللي جوايا كتير

يمكن عنيك تدليني

طريقى ضاع وضلني

خوفى على أيام عدت

من غير ما يوم

أحسها وتحسني

 

قرب كمان 

قرب تعال ضمني

h.m


هناك 10 تعليقات:

  1. كلماتك تجعل الروح تحلق فى اعلى السماوات
    وتسبح بالقلب فى أعذب الأنهار
    فقلبك ينبض بالحب ويفيض احساسا
    ( معجبك المجهول )


    ردحذف
  2. معجب مجهول
    انصحك بمحاولة الكتابة

    ردحذف
  3. نفسي أترمي فى حضنك

    نفسي أحس بالأمان

    نفسي في ضمة كبيرة خالص

    ضمة تنسينى اللي كان

    ... كلمات معبره جدا فيها معانى جميلة جدا ...اعجبنى الشعر جدا .ننتظر المزيد

    ردحذف
  4. اتشرفت بمرورك
    وكلماتك على

    ردحذف
  5. يمكن عنيك تدليني
    طريقى ضاع وضلني
    خوفى على أيام عدت
    من غير ما يوم
    أحسها وتحسني
    ....
    يسلمو الايادي
    .................
    محمد

    ردحذف
  6. الله يسلمك محمد
    يسلم المرور :)

    ردحذف
  7. كلماتك توحى بخيال رائع تذوب معها كل التعبيرات الجميلة
    وتأخذنى لعالم ملىء بالسحر والاحلام
    فعالمك مثل الكون الممتد الفسيح
    ليس له بداية ولن يدرك أحد نهايته
    فانت بحر من الجمال يغوص فيه احلى الكلام
    ( المعجب المجهول )

    ردحذف
  8. وماله ..

    ردحذف
  9. شكرااااااااااااا

    ردحذف